مزیت های استفاده از تابه مسی

آیا می خواهید یک تابه مسی به عنوان یک افزودنی جدید به آشپزخانه خود داشته باشید؟ اگر پاسخ مثبت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این مقاله همه چیز را در مورد فواید تابه مسی به شما خواهیم گفت. همراه با خطرات و ایمنی آن.

انسان‌ها مس را تقریباً همزمان با کشاورزی کشف کردند. جامعه ما از 10000 سال پیش تاکنون از مس استفاده می کند. اگرچه، ما در هزار سال اول به جز جواهرات و اهداف زینتی کار زیادی با فلز انجام ندادیم. در زمان فراعنه مصر، مس در حال حاضر راه خود را به آشپزخانه ها باز کرده است. از بشقاب‌ها، کاسه‌ها و تابه‌ها، مس به عنوان یک ماده بادوام در زمان‌های قدیم ارزش زیادی داشت.

 

فروش مرغوب ترین ظروف مسی اصفهان - آراد برندینگ

ظروف مسی، به ویژه در میان روسای عالی رتبه در آشپزی فرانسوی، یکی از وسایل آشپزی معروف بوده است. آن‌ها به‌عنوان تابه‌ای برای کناره‌ها و سس‌های حساس به گرما سازگار شده‌اند و برای تجربه‌ی غذاخوری عالی مناسب هستند. اما آیا تابه های مسی واقعا ارزشش را دارند؟

مزایای تابه های مسی چیست؟

اگر مشتاقانه منتظر خرید هستید، ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد ارزش قیمت آن باشید. نگران نباش!

ما همه چیز را در مورد مزایای تابه مسی در آشپزخانه به شما خواهیم گفت.

هدایت حرارتی بهتر

جای تعجب نیست که مس بر خلاف ظروف یکبار مصرف به دلیل رسانش گرما و الکتریکی شناخته شده است. در واقع مس پنج برابر بهتر از آهن با هدایت حرارتی و بیست برابر بهتر از آلومینیوم است.

حتی لازم نیست تابه را قبل از پختن از قبل گرم کنید. توصیه می شود که قبل از روشن کردن اجاق، غذا را از قبل قرار دهید.

ظروف مسی علاوه بر رسانایی گرما، به دلیل قابلیت پخت یکنواخت نیز شناخته شده اند. وقتی از تابه مسی استفاده می کنید هیچ نقطه داغی وجود ندارد. بهترین توزیع برابر برای قهوه ای کردن غذاها و ساختن لعاب فوق العاده است. هنگامی که از یک تابه مسی استفاده می کنید، جوش تمیزی خواهید داشت.

ظروف مسی برای نوزادان

صرفه جویی در انرژی و برق

از آنجایی که تابه مسی گرما را به سرعت جذب می کند، هنگام استفاده از آن به حرارت زیادی نیاز ندارید.

وقتی برای پخت و پز به برق و برق زیادی نیاز ندارید، صورت حساب ها را کاهش می دهد. توصیه نمی شود تابه های مسی را در حرارت زیاد قرار دهید زیرا فلز بسیار نرمی است.

یک تابه مسی در کنار طول عمر خود، ممکن است یک سرمایه گذاری باورنکردنی برای شما باشد.

 

تابه های مسی برای آشپزی حساس باورنکردنی هستند

غذاهای پر پروتئین مانند ماهی با تابه های مسی مناسب هستند. رسانایی حرارتی تابه باعث ایجاد یک پوشش فوق العاده می شود.

سرآشپزها همچنین از تابه های مسی با سس ها و لعاب های ظریف استفاده می کنند. تابه های مسی به دلیل این ویژگی در غذاهای فرانسوی بسیار محبوب و همیشه در بوفه مسی هستند.

حراج ظروف مسی فیروزه ای ارزان قیمت - آندیانا

مس با وجود اینکه فلزی نرم است بسیار بادوام است. تابه های مسی با روکش قلع می توانند تا چندین دهه قبل از نیاز به قلع کاری مجدد دوام بیاورند. سپس، همچنان می توانید از آن به عنوان جدید استفاده کنید.

اگر تابه مسی شما تا به حال فرو رفت، آن را چکش کنید تا شکل مناسبی پیدا کند. چکش زدن تابه های مسی خالص نیز آن را قوی تر و بادوام تر می کند.

مس و خواص سلامتی

اگر میکروب ها و باکتری ها را در ماهیتابه خود دوست ندارید، داشتن یک تابه مسی ممکن است راه حل شما باشد.

بیشتر این میکروارگانیسم های خطرناک در مس زنده نمی مانند. مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها حتی از مس روی دستگیره‌های در و لوله‌های آب خود برای کاهش خطر آلودگی استفاده می‌کنند.

مس همچنین برای مبارزه با گازهای گوارشی و اسیدیته عالی است. از آنجایی که مس در بافت‌ها، ماهیچه‌ها و استخوان‌های ما مورد نیاز است، تزریق مقدار کمی مس در رژیم غذایی می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

برای اطلاع از  قیمت ظروف مسی قدیمی کیلویی می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *