از تلویزیون سامسونگ فول اچ دی 49 اینچ برای بالا بردن آگاهی خود استفاده نمایید

اگرچه تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه های هوشمند عملکرد بیشتری را ارائه می دهند، اما نگرانی هایی وجود دارد که آنها تهدیدی برای حریم خصوصی و امنیت شخصی هستند.

به عنوان مثال، در کنوانسیون Black Hat در سال 2013، SeungJin “Beist” Lee به شرکت کنندگان نشان داد که چگونه دوربین ها و میکروفون های موجود در تلویزیون های هوشمند را می توان توسط هکرهای مخرب به دستگاه های جاسوسی پیشرفته تبدیل کرد.

تلویزیون سامسونگ فول اچ دی 49 اینچ با طراحی های پیشرفته خود متقاضیان فراوانی را به سوی خود جلب نموده است.

بنابراین، تماشاگران نتفلیکس به شدت ناامید خواهند شد، زیرا تماشای سریال مورد علاقه شما چندان برای مغز مفید نیست. تحقیقات مستند همه ما را تشویق به مطالعه بیشتر می‌کند، زیرا باعث تقویت عصبی مغز و افزایش مهارت‌های شناختی می‌شود. حتی عملکرد قلب را تقویت می کند که جریان خون را به مغز تشویق می کند.

بیایید به دلایلی نگاه کنیم که چرا کتاب‌ها برای مغز شما بهتر از تلویزیون هستند.

تن ماهی

1. نوروپلاستی مغز
مغز انسان بیش از 80 میلیارد سلول مغزی به نام نورون دارد.

این نورون ها دارای دندریت هستند که شاخه هایی هستند که به سیناپس هایی منتهی می شوند که آنها را به نورون های دیگر متصل می کنند. با این سلول های مغزی تخصصی، مغز قادر است سیگنال هایی را به بدن ارسال کند.

ناحیه ای از مغز که به خواندن اختصاص داده شده است، قشر مغز است.

همانطور که ما مهارت های جدیدی مانند خواندن را یاد می گیریم، ارتباط بین نورون ها قوی تر می شود.

این به ویژه در مورد کودکان صادق است. تحقیقات تصویربرداری مغز نشان می‌دهد که قرار گرفتن در معرض خواندن و صداسازی، انعطاف‌پذیری مغز را تشویق می‌کند – رشد و سازماندهی مجدد شبکه‌های عصبی حیاتی در مغز.

2. پردازش حسی
مهارت‌های حسی مهارت‌هایی هستند که شامل دریافت اطلاعات می‌شوند.

به عنوان مثال، بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی، چشایی و حس عمقی مهارت های پردازش حسی هستند. تماشای تلویزیون و خواندن تجربیات حسی هستند – اما بسیار متفاوت هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *