باطری پلاستیکی وظروف یکبار مصرف برای زوج جوان سود آور شد

مواد شیمیایی بطری پلاستیکی مرتبط با مشکلات سلامتی می توانند از بسته بندی به ماتریس های مواد غذایی مهاجرت کنند. بنابراین، مصرف کنندگان باید از نگرانی های بهداشتی مرتبط با بسته بندی نادرست پلاستیکی مواد غذایی آگاه باشند.

با این حال، اطلاعات کمی در مورد دانش مصرف کنندگان و شیوه های استفاده از پلاستیک آنها وجود دارد. این مطالعه این دانش و شیوه ها را در میان مصرف کنندگان جوان آفریقای جنوبی ارزیابی کرد. نظرسنجی آنلاین ما از 293 شرکت‌کننده بر دانش عینی (واقعی) و ذهنی (خود درک شده) آنها در مورد مراقبت و ایمنی بسته‌بندی مواد غذایی پلاستیکی، شیوه‌های استفاده از آنها و منابع اطلاعاتی جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه آنها در مورد استفاده ایمن از پلاستیک متمرکز بود.

شیوه‌های استفاده شرکت‌کنندگان، سوءاستفاده گسترده را نشان داد. دانش ذهنی آنها در مورد استفاده صحیح از بسته بندی های پلاستیکی از بسیاری جهات با دانش عینی محدود آنها در تضاد بود. ما دریافتیم که کدهای شناسایی پلاستیکی روی بسته بندی تا حد زیادی در هدف اطلاعاتی خود شکست خورده اند. در عوض، شرکت‌کنندگان عمدتاً از منابع اطلاعاتی غیررسمی در مورد پلاستیک‌ها استفاده کردند.

شکاف‌های دانش، شیوه‌های استفاده ناایمن از پلاستیک  تولیدی ظروف پلاستیکی کمبودهای منبع اطلاعاتی که در اینجا شناسایی شده‌اند، می‌توانند به راهنمایی برای بهبودهای آینده کمک کنند.

ما خواستار آموزش  ظرف یکبار مصرف میوه مصرف کنندگان، در تمام جمعیت شناسی، در مورد شیوه های استفاده از پلاستیک و نگرانی های بهداشتی مرتبط با مواد شیمیایی پلاستیکی هستیم. ما همچنین بر نیاز دولت، صنایع غذایی و پلاستیک برای پیوستن به نیروها در حصول اطمینان از آگاهی مصرف کنندگان در مورد استفاده از بسته بندی پلاستیکی ایمن تاکید می کنیم.

  • منابع:
    1. Assessing Knowledge and Use Practices of Plastic Food Packaging among Young Adults in South Africa: Concerns about Chemicals and Health

  • تبلیغات: 
    1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
    2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
    3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
    4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *