با واکس خوب و با کیفیت کفشهایتان را خوب تمیز کنید

واکس کاپشن چرم در دانشگاه ییل شرکت کرد و فارغ التحصیل شد لیسانس بیوفیزیک مولکولی و بیوشیمی، مجموع قدردانی،  او سپس به کالج سامرویل، آکسفورد دانشجوی مارشال در فیزیولوژی و روانشناسی،  رفت.

سپس در دانشکده پزشکی هاروارد  دانشکده حقوق هاروارد (سال اول دانشکده حقوق، 1981) شرکت کرد. وکس از سال 1982 تا 1987 پزشکی را انجام داد، و در مرکز پزشکی کورنل بیمارستان نیویورک، رزیدنتی در رشته مغز و اعصاب انجام داد و به عنوان متخصص مغز و اعصاب مشاور در یک کلینیک در برانکس و برای یک گروه پزشکی در بروکلین کار کرد. او تحصیلات حقوقی خود را در دانشکده حقوق کلمبیا به پایان رساند (J.D. 1987؛ ویراستار مجله حقوق کلمبیا)، به صورت نیمه وقت کار می کرد تا خود را در دانشکده حقوق بگذراند.

وام خود اشتغالی بانک کشاورزی سپس از سال 1987 تا 1988 برای قاضی  از دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا کار کرد. او در سال 1988 در نوار ایالت نیویورک پذیرفته شد.

حرفه حقوقی
برای اولین بار از سال 1988 تا 1994 در دفتر وکیل کل ایالات متحده در وزارت دادگستری ایالات متحده کار کرد. در طول تصدی خود در دفتر، او 15 مورد را در دادگاه عالی ایالات متحده مطرح کرد. وایتکس اسید است یا باز او از سال 1994 تا 2000 در دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا تدریس کرد.

وکس استاد حقوق رابرت موندهایم در دانشکده حقوق دانشگاه پنسیلوانیا است که در سال 2001 به هیئت علمی دانشکده حقوق پیوست. او هر دو جایزه A. Leo Levin برای تعالی در یک دوره مقدماتی و جایزه یادبود هاروی لوین برای تعالی آموزش دریافت کرد.در سال 2015، او جایزه لیندبک را برای تدریس ممتاز دریافت کرد، که او را به یکی از سه استاد حقوق پن که در 20 سال این جایزه را دریافت کردند، تبدیل کرد.

تمرکز آکادمیک او بر قانون و سیاست رفاه اجتماعی و روابط خانواده، محل کار و بازار کار است. وایتکس برای خشکاندن درخت موم نویسنده مسابقه، اشتباهات و درمان: عدالت گروهی در قرن  است.

  • منابع:
    1. Amy Wax

  • تبلیغات: 
    1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
    2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
    3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
    4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *