جعبه کمک های اولیه رویال که به یک کارفرما زندگی دوباره بخشید!

اهداف سیاست استفاده از جعبه کمک های اولیه رویال ما عبارتند از:

از سلامت و ایمنی همه کارکنان، دانش آموزان و بازدیدکنندگان اطمینان حاصل کنید
اطمینان حاصل کنید که کارکنان و فرمانداران از مسئولیت های خود در رابطه با سلامت و ایمنی آگاه هستند ارائه چارچوبی برای پاسخ به یک حادثه و ثبت و گزارش نتایج.

جعبه

این سیاست بر اساس توصیه‌های وزارت آموزش و پرورش در مورد کمک‌های اولیه در مدارس و بهداشت و ایمنی در مدارس، و دستورالعمل‌های اجرایی بهداشت و ایمنی در مورد گزارش حوادث در مدارس و قوانین زیر است:

مقررات بهداشت و ایمنی (کمک‌های اولیه) 1981، که بیان می‌کند که کارفرمایان باید تجهیزات و امکانات کافی و مناسب را برای ارائه کمک‌های اولیه به کارکنان و پرسنل کمک‌های اولیه واجد شرایط فراهم کنند.

مقررات مدیریت بهداشت و ایمنی در کار 1992، که کارفرمایان را ملزم به ارزیابی خطرات سلامت و ایمنی کارکنان خود می کند.
مقررات مدیریت بهداشت و ایمنی در کار 1999، که کارفرمایان را ملزم به انجام ارزیابی ریسک، ترتیبات لازم برای اجرای اقدامات لازم و ترتیب دادن اطلاعات و آموزش مناسب می کند.

مقررات آموزش 2014، که مستلزم فراهم کردن فضای مناسب برای تامین نیازهای پزشکی و درمانی دانش آموزان است.
این خط مشی مطابق با توافقنامه تامین مالی و اساسنامه ما است.

افراد منصوب مدرسه مسئول موارد زیر هستند: به عهده گرفتن مسئولیت زمانی که فردی مجروح یا بیمار می شود.

حصول اطمينان از عرضه كافي مواد پزشكي در جعبه كمك‌هاي اوليه و پر كردن محتويات اين كيت‌ها اطمینان از احضار آمبولانس یا سایر کمک های پزشکی حرفه ای در صورت لزوم کمک‌های اولیه برای انجام این نقش آموزش دیده و واجد شرایط هستند و مسئول موارد زیر هستند:

به عنوان اولین واکنش دهنده به هر حادثه ای عمل کنید. آنها وضعیتی را که در آن فرد مجروح یا بیمار وجود دارد ارزیابی می کنند و درمان فوری و مناسب را ارائه می دهند.
فرستادن دانش آموزان به خانه برای بهبودی، در صورت لزوم، پرکردن گزارش تصادف در همان روز، یا به محض اینکه به طور منطقی عملی باشد، پس از یک حادثه به روز نگه داشتن اطلاعات تماس آنها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *