جواهر گرانقیمتی که در شیلنگ آب ماشین ظرفشویی پنهان شده بود!

دو نوع اصلی شیلنگ آب ماشین ظرفشویی برای تامین آب شیرین و تخلیه آب کثیف استفاده می شود.

شیلنگ های تامین کننده ماشین ظرفشویی معمولاً در هر طرف رزوه می شوند و اغلب از مش فولادی و سایر مواد مقاوم در برابر فشار ساخته می شوند.

این شیلنگ‌های ماشین ظرفشویی در طول‌های مختلف نیز موجود هستند، زیرا ماشین‌های ظرفشویی همیشه درست در کنار خط تامین آب قرار ندارند.

شلنگ های تخلیه ماشین ظرفشویی معمولاً لاستیکی یا پلاستیکی هستند و برای استفاده در فشار کم طراحی شده اند.

شیلنگ

این شیلنگ‌های ماشین ظرفشویی گاهی اوقات برای استفاده با شکاف هوا نیز طراحی می‌شوند که می‌تواند از تخلیه فاضلاب سینک به ماشین ظرفشویی جلوگیری کند.

ماشین ظرفشویی وسایلی هستند که از آب برای تمیز کردن خودکار ظروف، ماهیتابه ها، لیوان ها و سایر موارد استفاده می کنند.

این بدان معناست که این وسایل برای عملکرد به دو نوع شیلنگ مختلف نیاز دارند. هر یک از این نوع شلنگ های ماشین ظرفشویی در تعدادی پیکربندی و مواد ساختمانی مختلف موجود هستند.

اولین نوع شلنگ ماشین ظرفشویی برای تامین آب مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلنگ‌ها معمولاً دارای انتهای رزوه‌ای هستند که به آنها اجازه می‌دهد به طور محکم روی خط آب و ورودی آب ماشین ظرفشویی پیچ شوند.

از آنجایی که آب خط تغذیه تحت فشار است، این شیلنگ ها معمولاً باید مقدار مشخصی فشار را نیز تحمل کنند. گاهی اوقات از لاستیک و پلاستیک استفاده می شود، اگرچه پوشش مش فولادی نیز رایج است.

همچنین از شیلنگ های ماشین ظرفشویی برای تخلیه آب کثیف پس از اتمام چرخه شستشو استفاده می شود.

ماشین‌های ظرفشویی معمولاً آب را با فشار نسبتاً کم پمپ می‌کنند و این شیلنگ‌ها معمولاً به جای اتصالات پیچی با گیره محکم می‌شوند.

برخی از شیلنگ های تخلیه ماشین ظرفشویی کاملاً بلند هستند، به طوری که می توان آنها را در نزدیکی قسمت پایینی یک پیشخوان حلقه کرد.

این امر می تواند از بازگشت پساب سینک به داخل ماشین ظرفشویی جلوگیری کند.

سایر شیلنگ‌های تخلیه ماشین ظرفشویی برای استفاده با شکاف هوا طراحی شده‌اند که جزئی است که از طریق یک شمارنده نصب می‌شود و همان عملکرد را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *