جوراب کالج ترک دارای گارانتی نیز ارائه شدند

هر کودکی از کودکان تا سالمندان جوراب می پوشد و بیشتر مردم در تمام طول سال جوراب کالج ترک می پوشند و پوشیدن جوراب برای گرم نگه داشتن در زمستان و زیبا ماندن در تابستان است و برای دختران، پوشیدن جوراب SPA برای زنان مزایای زیادی دارد، بنابراین مزایای خاص چیست؟

اولین مزیت اصلی این است که جوراب SPA برای زنان عرق را جذب کرده و پاها را خشک نگه می دارد و  پاهایی که همیشه در حالت خشک هستند بسیار راحت خواهند بود و علاوه بر این، برای تمیز نگه داشتن پاها نیز می توان از آن استفاده کرد، بنابراین می توان گفت که هنوز هم بسیار خوب است.

مهمترین چیز این است که جوراب SPA برای زنان می تواند در از بین بردن کنه ها نقش داشته باشد و کنه های موجود در بدن در واقع به پوست ما خیلی آسیب می رسانند، بنابراین باید رشد کنه ها را سرکوب کنیم، سپس می توانیم جوراب های فیبر بامبو را انتخاب کنیم که باعث سلامت بیشتر پاهایمان می شود.

اما جوراب هایی با کیفیت های متفاوت و مواد اولیه متفاوت هنگام پوشیدن روی پا نتایج متفاوتی دارند و به دلیل عملکرد ضعیف رطوبت گیر جوراب های فیبر شیمیایی، بوی پا و پای ورزشکار به راحتی ایجاد می شود و جوراب‌های نخی عملکرد بهتری در جذب رطوبت دارند و افرادی که روی پاهایشان عرق می‌کنند همچنان بوی پا دارند.

جوراب کالج ترک

جوراب های نخی تولید شده توسط Dongguan Zhiguo را می توان پس از درمان آنتی باکتریال از بین برد و همچنین جوراب هایی از فیبر کتان با اثر باکتریواستاتیک طبیعی وجود دارد که می تواند عملکرد دئودورانت و ضد پا را به دست آورد.

با این حال، از آنجایی که الیاف کتان نسبتاً سخت است، ساخت جوراب دشوار است، بنابراین تعداد کمی جوراب از تمام الیاف کتان در بازار وجود دارد و برخی جوراب‌های کتان نامیده می‌شوند که از نخ‌های ترکیبی پنبه و پنبه درست می‌شوند.

برخی را جوراب کتان می نامند که از پنبه کاربردی و نخ پنبه ای ترکیب شده است و همچنین در ابتدا اثر ضد بو وجود دارد.

پس از چند بار پوشیدن جوراب های کتان، اثر ضد بو ضعیف بود و جوراب ها نیز پر می شوند و جوراب های کتان واقعی هیچ قرصی ندارند و  حتی اگر جوراب ها فرسوده شده باشند، در برابر بو نیز مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *