دستگاه فشار خون گلامور صفحه نمایش 20 اینچی دارد

ممکن است دقت آنها کمتر از آنهایی باشد که از کاف استفاده می کنند و این به این دلیل است که شما باید خواندن را با بازوی خود در سطح قلب بگیرید و موقعیت های دیگر می تواند بر تعداد شما تأثیر بگذارد و اما اگر مانیتور کاف مناسب لازم است یا اگر بازوی شما برای یک مانیتور خیلی بزرگ است، دستگاه فشار خون گلامور می توانند گزینه خوبی باشند.

یک مطالعه کوچک نشان داد که خوانش‌های یک برنامه محبوب فشار خون بسیار نادرست است و مروری بر چندین برنامه نشان می‌دهد که اکثر آنها از نظر علمی ثابت نشده‌اند که خوانش‌های صحیحی دارند و قبل از استفاده از برنامه ها برای اهداف پزشکی، مطالعات بیشتری را توصیه می کند.

دستگاه فشار خون گلامور

فشارسنج خانگی که انتخاب می کنید باید دستگاهی باشد که برای شما مناسب است، نه لزوماً آن چیزی که دوست یا همسایه شما دوست دارد و این چک لیست خریدار هوشمند را دنبال کنید:

مطمئن شوید که مناسب است و کاف بازویی که اندازه آن نامناسب است می‌تواند بر خواندن شما تأثیر بگذارد و پزشک، پرستار یا داروساز شما می تواند به شما بگوید که چه اندازه ای نیاز دارید.

صرفه جو بودن اشکالی ندارد و یک مانیتور بی سیم با تکنولوژی بالا می تواند 200 دلار قیمت داشته باشد، اما ممکن است بهتر یا دقیق تر از یک مدل بسیار ارزان تر نباشد و قیمت بسیاری از دستگاه های فشار خون با رتبه برتر بین 40 تا 75 دلار است و بررسی کنید که آیا شرکت بیمه شما آن را پوشش می دهد یا خیر.

به ویژگی ها فکر کنید و آیا می خواهید چند کاف داشته باشید؟ آیا به دستگاهی نیاز دارید که اطلاعات را برای بیش از یک کاربر ذخیره کند؟ یک نمایشگر بزرگ چطور؟ این ویژگی ها و موارد دیگر در مدل های مختلف موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *