رو بالشتی مکملی مفید برای سایر درمان‌های آکنه باشند

یورام هارث، متخصص پوست و مدیر پزشکی MDacne می‌گوید: «این روبالشتی می‌توانند مکملی مفید برای سایر درمان‌های آکنه باشند.

چرا؟ ابریشم ممکن است سطحی مهربان تر و تمیزتر برای روی گونه های شما ایجاد کند. هارت توضیح می‌دهد: «روبالشی‌های ابریشمی برای پوست افرادی که آکنه یا پوست حساس دارند، ملایم‌تر از رنو تی های نخی خشن هستند. اصطکاک پنبه روی پوست مستعد جوش می تواند التهاب بیشتری ایجاد کند و آکنه را بدتر کند.

پنبه همچنین روغن و باکتری های طبیعی صورت و موهای شما را جذب می کند و این کثیفی شب به شب روی کیس شما جمع می شود و یک ظرف پتری از بالش شما ایجاد می کند.

هارت می‌گوید: سگ نگهبان های ابریشمی کمتر رطوبت و کثیفی را جذب می‌کنند و بنابراین ممکن است انتخاب بهتری برای افراد مبتلا به آکنه باشد. این به ویژه برای افرادی که به پهلو یا شکم می خوابند صادق است.

ادعای دیگر روکش های بالش ابریشمی این است که روی یال شما ملایم تر هستند. در حالی که هیچ مدرک علمی در این مورد وجود ندارد، همان منطقی که هارت در مورد ابریشم روی پوست توضیح می دهد ممکن است در مورد ابریشم روی رشته ها نیز صدق کند.

سطح بدون اصطکاک ابریشم ممکن است آسیب را کاهش دهد،  قیمت روفرشی کشدار ضدآب و ممکن است ظاهر براق یک انفجار را طولانی تر کند یا از خرخر کردن جلوگیری کند.

  • منابع:
    1. Can what you sleep on boost your beauty or is the hype all bunk

  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *