کتی که جان یه مرد را نجات داد

کت بلند مردانه همیشه ایده خوبی است که در کمد لباس پاییز و زمستان خود جلوتر باشید. با دمای غیرقابل پیش‌بینی، نمی‌خواهید یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، ناآماده گرفتار شوید، به معنای واقعی کلمه یخ می‌زند و متوجه می‌شوید که به لباس‌های بیرونی جدید نیاز دارید.

(بلافاصله!) اما نکته این است که انواع قیمت هودی وجود دارد. هر کدام بسته به آب و هوا مورد استفاده متفاوتی دارند—یا اینکه به نظر شما کدام یک با لباس شما، TBH، زیباتر به نظر می رسد.

اگر به سبک‌های جدید نیاز دارید و می‌خواهید یک پرایمر برای همه انواع آن داشته باشید، ما همه آن‌ها را برای شما گرد کرده‌ایم تا در کوتاه‌مدت متخصص شوید.

بله، گاهی اوقات آنها یکسان به نظر می رسند، اما طول، برش، بسته شدن و جنس می تواند تفاوت زیادی در نوع کت و ظاهر آن ایجاد کند. یکی دیگر از موارد گیج کننده، تمایز بین قیمت هودی دخترانه زمستانی است – منظورم این است که همه ما بدون فکر زیاد آنها را به جای یکدیگر استفاده می کنیم – اما کت ها معمولا بلندتر هستند و به ران ها یا پایین تر می خورند، در حالی که کت ها معمولاً به کمر شما ختم می شوند.

اما باز هم چیزهایی مانند کت های کوتاه و الگوی جیب هودی های بلند وجود دارند، پس حقیقت چیست؟! به هر حال، در زیر به طور کلی انواع مختلفی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید (اگر قبلاً نمی دانید)، بنابراین برای پاییز و زمستان آماده خواهید شد. برای بسته بندی این 28 نوع کت و کت آماده شوید.

  • تبلیغات: 
    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *