شال ابریشم اصل

همانطور که مردان دارای کراوات برای شیک پوشی هستند، شال ابریشم اصل می تواند لباس را با مجموعه ای از رنگ ها و طرح های موجود به طور منحصر به فردی تغییر دهد.

این یک فرصت فوق‌العاده برای خلاقیت است و می‌توان از آن‌ها روی ژاکت یا بین لایه‌ها استفاده کرد.

آنها لوازم جانبی مناسبی با پیراهن کانتری هارتول برای همه موارد هستند. این در مورد بی زمان بودن است.

به نظر می رسد که ابریشم 100٪ خالص همیشه بهترین الگوها، رنگ ها و ویژگی های طراحی را نشان می دهد.

یک روسری ابریشمی با کیفیت می‌تواند لباس‌های تجاری با رنگ‌های ساده را با مجموعه‌ای از رنگ‌ها و تکه‌ای بزرگ از سبک «روشن» کند.

شال

مانند هزاران زن در سراسر بریتانیا، ما آنها را دوست داریم و فقط می توانیم ببینیم که آنها باعث افزایش طول عمرشان به عنوان یک اکسسوری همیشگی و چند منظوره برای انواع لباس ها می شوند.

به اندازه‌ای سبک است که در تابستان شما را عرق نمی‌کند، اما به اندازه‌ای گرم است که اگر نسیم تابستانی در باغ میخانه‌های حومه شهر سرد شود، به‌سرعت به دور گردن شما بچرخد.

بنابراین ما از شما دعوت می‌کنیم مثل همیشه از هارتول خرید کنید و کمد لباس تابستان و پاییز را به روز کنید و شاید یک یا دو روسری ابریشمی برای آن گزینه‌های لحظه آخری اضافه کنید.

همچنین به اندازه کافی همه کاره است که می توان آن را به روش های مختلف پوشید: گره زده دور گردن؛ به عنوان باندانا برای نگه داشتن موهایتان برای ناهار در کنار ساحل؛ به صورت دستمالی شکل داده شده، یا در یک پاپیون روی دسته کیف مورد علاقه خود بسته شده است.

روسری‌های ابریشمی هرمس انتخابی جاودانه هستند.

اکنون روی یکی از رنگ‌های جذاب سرمایه‌گذاری کنید و تا سال‌های آینده به شادی ادامه خواهد داد.

قطره تابستانی فصل جدید Paco Rabanne Ciaco Paco همچنین شامل تعدادی چاپ جذاب از جمله روسری زرد آفتابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *