شکلات کادویی مغزدار باعث مرگ کودکی شد

یک دستور العمل ساده سه ماده ای برای شکلات کادویی مغزدار در این غذای شکلاتی آجیلی از شکلات تلخ با کیفیت خوب، بادام بدون نمک و آجیل ماکادمیا استفاده شده است.

برنامه ای که شامل بیش از 50 دستور العمل ساده و متعادل با قند کم است، از صبحانه های مغذی گیاهی، مانند کلوچه اسفناج با تخم مرغ، تا شام پر، مانند مرغ بو داده شده با گیاهان. در اینجا برای خرید موجود است.

این پوسته شکلات بسیار غنی و رضایت بخش است. آجیل ماکادمیا به این خوراکی شیرین سلامتی می بخشد که باورنکردنی است!

بیسکویت با شکلات کم شکر و چای بعد از ظهر میان وعده آسان برای خانواده ها.

عناصر:0½ اونس شکلات تلخ (65 درصد کاکائو یا بیشتر)، خرد شده ، ½ فنجان / 4 اونس آجیل ماکادامیا بدون نمک.

½ فنجان / 4 اونس بادام بدون نمک ، شما به یک ظرف پخت 9 در 9 اینچی نیاز دارید.

شکلات را در یک کاسه ضد حرارت قرار دهید. یک قابلمه کوچک را با چند اینچ آب پر کنید و روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد. حرارت را خاموش کنید، کاسه شکلات را روی آب قرار دهید.

(ته ظرف نباید به آب برخورد کند) و هم بزنید تا ذوب و یکدست شود. (شکلات را می توان در مایکروویو با نصف توان به مدت 1 دقیقه ذوب کرد و هم زد و سپس 30 ثانیه دیگر یا تا زمانی که ذوب شود حرارت داد.)

یک قالب فر 9 در 9 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید. دو سوم شکلات آب شده را روی کاغذ بریزید و به طور یکنواخت پخش کنید. آجیل ماکادامیا و بادام را روی شکلات بپاشید و سپس با باقی مانده شکلات بپوشانید.

پوست را به مدت حداقل 2 ساعت یا تا زمانی که سفت شود در یخچال قرار دهید. از ماهیتابه خارج کنید و پوست آن را به شانزده مربع برش دهید.

ما از کوکی ها و ابزارهای مشابهی استفاده می کنیم که برای قادر ساختن شما به خرید، بهبود تجربه خرید و ارائه خدمات خود، همانطور که در اعلامیه کوکی ما توضیح داده شده است، ضروری هستند.

ما همچنین از این کوکی‌ها استفاده می‌کنیم تا بفهمیم مشتریان چگونه از خدمات ما استفاده می‌کنند (مثلاً با اندازه‌گیری بازدیدهای سایت) تا بتوانیم پیشرفت‌هایی انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *