فریم عینک المانی می تواند موجب تعادل شما شود

قاب شیشه ها از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل چندین قسمت فرعی در ساختار خود می باشد و در درجه اول، قاب جلو و دو برآمدگی وجود دارد که به عنوان معابد شناخته می شوند و این فریم عینک المانی در اشکال و مواد مختلفی وجود دارند که کارکردها، سبک ها و نام های خاص خود را دارند.

جلوی فریم شما تا حد زیادی سبک و زیبایی عینک شما را دیکته می کند، که عامل قابل توجهی در نحوه قرار دادن خود در مقابل آن است و راهنمای سبک را ببینید

همانطور که دیدید، قاب های جلو از نظر جنس، شکل رنگ و اندازه متفاوت هستند و آنها می توانند از انواع مختلفی از مواد، عمدتاً استات سلولز، فلز یا کامپوزیت های با کارایی بالا مانند فیبر کربن ساخته شوند.

قبل از اینکه پلاستیک به صحنه بیاید، (1907)، از مواد طبیعی مانند استخوان، چوب، عاج، شاخ و پوسته لاک پشت واقعی برای ساخت قاب جلویی و شقیقه‌های قاب عینک استفاده می‌شد و از آن زمان، موادی مانند استات سلولز به طور کلی این مواد قدیمی را منسوخ کرده است.

فریم عینک المانی

جلوی فریم لبه کامل تمام لبه یک لنز را می پوشاند و لنزهای شما با استفاده از یک شکاف زاویه‌دار در جلوی فریم به نام شیار لنز در جای خود ثابت می‌شوند.

جلوی قاب نیم‌رینگ مانند لبه کامل است اما نیمه پایینی آن‌ها وجود ندارد و این بدان معناست که لبه های پایینی لنزهای شما در معرض دید قرار می گیرند و با استفاده از یک وتر نایلونی نازک به نام “Supra” در جای خود محکم می شوند.

قاب های بدون حاشیه از طریق یک پل فلزی به یکدیگر متصل می شوند و پل از طریق پیچ ها، لنزها را به هم متصل کرده و محکم می کند تا قاب جلویی را بسازد و در لبه‌های عدسی‌ها، شقیقه‌ها نیز از طریق پیچ‌هایی از طرف بیرونی هر لنز متصل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *