ماشین بافندگی اسباب بازی که قابلیت بافندگی دارد!

کارنگی ملون باحال ترین نام های آزمایشگاهی را دارد.

برای مثال، این اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار که در واقع ربات‌هایی هستند که بر روی ماشین بافندگی اسباب بازی ساخته می‌شوند، از آزمایشگاه Morphing Matter Lab و Dev Lab CMU در موسسه تعامل انسان و کامپیوتر بیرون آمده‌اند.

ربات‌های نرم از ماشین‌های بافندگی صنعتی بیرون می‌آیند، نوعی که برای ایجاد روسری در حجم، به شکل دلخواه و با تاندون‌هایی که قبلاً تعبیه شده‌اند، استفاده می‌شود.

فقط موتورهای پرکننده را اضافه کنید و یک ربات شایان ستایش خواهید داشت.

اسباب بازی!

 

Lea Albaugh، دکتری می گوید: «رباتیک نرم یک رشته رو به رشد است. دانشجویی که تلاش تحقیق را رهبری کرد.

“ایده این است که ربات‌هایی از موادی بسازیم که ذاتاً برای افراد نزدیک ایمن هستند، بنابراین آسیب رساندن به کسی بسیار سخت است. تولید اجزای نرم فعال شده در ماشین‌های بافندگی تجاری ارزان است.”

تحقیقات آلباگ بر اساس کار قبلی CMU برای خودکار کردن بافتنی تجاری است.

با استفاده از ماشین‌های بافندگی برای جاسازی تاندون‌ها در طول ساخت ربات‌های نرم، محققان راهی را برای تولید انبوه دقیق و کارآمد ربات‌ها شناسایی کرده‌اند.

تاندون ها را می توان به صورت افقی، عمودی و مورب به شکل بافتنی تعبیه کرد که باعث ایجاد انواع افکت های حرکتی می شود، همانطور که در ویدیوی تعبیه شده نشان داده شده است.

می توان از مواد مختلف تاندون استفاده کرد، از جمله نخ لحاف پوشانده شده با پلی استر، نخ ابریشم و نایلون.

آلباگ می گوید: «ما در زندگی خود اشیاء نرم زیادی داریم و بسیاری از آنها را می توان با این فناوری تعاملی ساخت. “یک لباس می تواند بخشی از سیستم اطلاعات شخصی شما باشد.

برای مثال ژاکت شما ممکن است برای جلب توجه شما روی شانه شما ضربه بزند. پارچه صندلی ممکن است به عنوان رابط لمسی عمل کند. کوله پشتی ممکن است خود را باز کند.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *