مزایای استفاده از ظروف مسی

مس یک فلز انعطاف پذیر با هدایت حرارتی و الکتریکی بسیار بالا است و در حال حاضر به عنوان سیم برق استفاده می شود، اما از زمان های قدیم، مس به عنوان بهترین فلز برای انتقال انرژی، حفظ آب تمیز و غیره استفاده می شد.
مس می تواند ویروس ها و باکتری های نامطلوب را از بین ببرد. آیورودا ذخیره آب در ظروف مسی را توصیه می کند.
هندی‌های باستان آب رودخانه گانگا را در ظروف مسی مهر و موم شده ذخیره می‌کردند و تا سال‌ها خالص باقی می‌ماند.
مس می تواند پاسخی برای از بین بردن باکتری E-Coli (اشریشیا کلی) باشد که باعث مسمومیت غذایی می شود.

مزایای استفاده از ظروف مسی

دانشمندان اهل سنت که بر روی مس تحقیق می کردند، به این نتیجه رسیدند که یون های مس این باکتری های مضر را می کشند، قابلیتی که در هیچ فلز دیگری از جمله طلا یافت نمی شود.
یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه ساوتهمپتون دریافتند که باکتری های کولی 157 می توانند ماه ها با هم در ظروف فولادی زنگ نزن به خوبی زندگی کنند، در حالی که محصولات مسی در دمای اتاق می تواند آنها را تنها در چهار ساعت از بین ببرد.
در دمای 20 درجه سانتیگراد، در ظرف فولادی ضد زنگ، این باکتری ها 34 روز زندگی می کنند، در حالی که در ظرف برنجی 4 روز و در ظرف مسی بیش از 4 ساعت زنده نمی مانند.

 

به طور متوسط، بدن انسان به 1.2 میلی گرم مس در روز نیاز دارد و این می تواند از طریق رژیم غذایی مانند گندم کامل، عسل، لوبیا، سبزیجات برگ سبز تامین شود.
با این حال، ذخیره نیم لیتر آب در یک ظرف مسی دربسته در طول شب و نوشیدن آن در صبح، می تواند به بدن کمک کند تا مس مورد نیاز را در داخل نگه دارد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم هیشه در بوفه مسی خانه خود ظروفی از این جنس قرار دهید.
فرآیند حل شدن مس در آب و تبدیل آن بیشتر به عنوان یک الکترولیتی، در زبان علمی به عنوان فرآیند الیگودینامیک نامیده می شود.
کمبود مس می تواند منجر به سفیدی زودرس مو، چین و چروک روی پوست و صورت، علائم اولیه پیری شود.

پیشگویان و یوگی های باستانی در هند کمندل را حمل می کردند که یک ظرف مسی با آب آشامیدنی است.
این تامرا جل (آب مس) به آنها کمک می کند تریدوشاها (کافا، وااتا، پیتا) را در بدن در سطوح متعادل نگه دارند و روند پیری بدن را به تاخیر می اندازند.

ظروف مسی کرمان – خدمات مشتریان کرمان

ظروف مسی

تداوم دوزهای بالای روی می تواند باعث کمبود مس و گاهی اوقات کم خونی ناشی از کمبود مس شود.
این را می توان به راحتی جبران کرد. برای شروع، اکثر آمریکایی ها لوله های مسی آب در خانه های خود دارند. هر روز صبح ابتدا یک یا دو لیوان آب سرد از شیر آب بنوشید و مقدار مس لازم را دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *