موتور این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل ویژگی‌های

هدف: این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل ویژگی‌های فیزیولوژیکی  قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ موتور کراس آفرود، اندرو و رالی صحرای سطح بالا برای تسهیل طراحی یک برنامه تمرینی خاص است.

روش‌ها: 27 سوارکار سطح بالای آفرود در این مطالعه شرکت کردند که داده‌های آنتروپومتریک، حداکثر توان هوازی با تست‌های افزایشی هر دو دست و پا، دینامومتری ایزوکنتیک زانو و آرنج، قدرت گرفتن دست، ضربان قلب و غلظت لاکتات خون را در طی دوره اندازه‌گیری کردند. رقابت.

نتایج: به نظر می‌رسد که نیازهای فیزیکی نژادهای مختلف بر رشد ویژگی‌های اسکلتی عضلانی متمایز و همچنین متابولیسم هوازی و بی‌هوازی تأثیر می‌گذارد. موتورسواران جیوه در لامپ تصویر تلویزیون کراس دارای توده عضلانی بیشتر، قدرت ایزوکینتیک بالاتر و قدرت هوازی بیشتری نسبت به سوارکاران اندرو و رالی بیابانی هستند.

با این حال، تفاوت های تن سنجی و فیزیولوژیکی قابل توجهی بین رالی بیابانی و سوارکاران آندورو وجود ندارد. رالی‌های بیابانی معمولاً دارای اضافه وزن با حداکثر قدرت هوازی مشابه افراد سالم هستند.سگ جیبی به نظر می رسد ویژگی های مکانیکی

و مهارت های فنی و تاکتیکی موتورسواران برای موفقیت در مسابقه مهم تر از توانایی های متابولیک موتورسوار است.

نتیجه‌گیری: رالی‌های صحرایی و سوارکاران آندورو ویژگی‌های آنتروپومتریک و فیزیولوژیکی مشابهی دارند. هر دو دارای حداکثر قدرت هوازی مشابه افراد عادی سالم هستند، اگرچه رالی‌های صحرایی تمایل به اضافه وزن دارند. از طرف دیگر آراد برندینگ دارای توده عضلانی بیشتر، قدرت بیشتر و قدرت هوازی بیشتری هستند. تفاوت های مشاهده شده نیاز به یک برنامه تمرینی خاص را برای رسیدگی به نیازهای سوارکاران مختلف برای کاهش احتمال آسیب نشان می دهد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *