میوه خوری مسی دیبا

میوه خوری از جمله ظروف مسی است که استفاده گسترده دارد، این نوع ظروف از بهترین نوع فلز مس ساخته می شود به همین جهت ظروف مسی میوه خوری از فروش خوبی برخوردار است، یکی از پرفروش ترین انواع ظروف مسی، میوه خوری مسی دیبا است که در کیفیت زبان زد و خاص و عام می باشد که شما می توانید با خرید آن بهترین میوه خوری را داشته باشید.

میوه خوری مسی دیبا

میوه خوری مسی رویال

ظروف مسی از زمان های خیلی دور در خانه ما ایرانیان وجود داشته و دارد و علاوه بر پخت غذا به عنوان زیبای خانه از آن استفاده می شد. امروزه از مس، ظروف بسیار زیبایی برای دکور منازل استفاده می شود که علاوه بر زیبایی حالت نوستالژی را نیز تداعی می کند از جمله انواع بشقاب،کاسه، کوزه،خمره ، کشک کوب، شراب خوری، لیوان، لگن های میوه و حتی دیوار کوب های زیبای مسی که به عنوان تزیین در خانه استفاده می شود، در ادامه با مهم ترین ظروف مسی دکوری با نام میوه خوری مسی رویال بیشتر آشنا می شویم:

ظروف مسی چون میوه خوری رویال که یک انتخاب فوق العاده برای دکور منازل شما است: باید این طور بیان کرد ظروف مسی به این شکل می باشد که بر روی ظروف مسی لعاب دار شده طراحی های زیبایی از انواع نقش و نقوش گل و بوته و طرح های اسلیمی ایرانی کشیده می شوند، درون این ظروف برای جلو گیری از سم حاصل از مسمومیت فلز مس به صورت دقیق و چند باره قلع اندود شده و آن را در کوره های آتشین قرار می دهند تا به صورت کامل این قلع در روی فلز مس تثبیت شود.

در مورد میوه خوری مسی رویال می توان گفت که صنایع ظروف مسی رویال یکی از بهترین ها و شناخته شده ترین کارخانه در تولید ظروف مسی است که کارگاه تولید این ظروف که با نام تجاری رویال شناخته می شود، در زنجان می باشد و افراد متخصص و ماهر و با تجربه با تولیدات با کیفیت از ظروف مسی چون میوه خوری رویال، گام موثری در افزایش صنایع اقتصادی کشور برداشته اند. پس می توان گفت اگر از ظروف مسی رویال خریداری کرده اید نمی توان گفت با اطمینان خاطر از کیفیت این نوع ظروف مسی، می توانید چندین سال بدون دغدغه از آن ها استفاده نمایید.

میوه خوری مسی ریما

میوه خوری مسی ریما میوه خوری مسی ریما جز برترین ها در انواع میوه خوری های مسی است، این برند در تولیدات خود سعی دارد انواع طرح های اصیل ایرانی در تولید انواع ظروف مسی خود به خصوص در انواع میوه خوری استفاده نماید، همان طور که گفته شد این برند نیز از به صورت پایه و بدون پایه در ساخت این ظروف استفاده می نماید.

مس به کار رفته در ظروف مسی باید در صورت لزوم، بسیار باکیفیت و درصد خلوص استانداردی باید داشته باشد، چون همان طور که می دانید فلز مس به صورت ویژه با اکسیژن واکنش نشان می دهد که باعث اکسید شدن و در نتیجه سیاهی آن می شود به همین جهت از پوشش های محافظتی برای ظروف مسی اعلا و با کیفیت استفاده می شود که ازجمله این پوشش های محافظتی فلز قلع یا پوشش های به نام پلی استر می باشد که اصطلاحا به آن لعاب کاری گفته می شود که ظروف مسی را ابتدای کار چندین مرتبه لعاب کاری کرده سپس آن را کوره هایی قرار داده و حرارت می دهند که عمر مفید این ظروف زیبا را چندین برابر می کند. قیمت ظروف مسی عمده این مجموعه با تولید با کیفیت ترین ظروف مسی اعم از ظروف مسی برای پخت و پز و هم برای دکور سعی دارد رضایت حداکثری خریداران محترم را جلب نمایند.

میوه خوری مسی لایکو

همه ی ما می دانیم هنر ایرانی و اصیل قلمزنی روی اکثر آلیاژهای فلزی صورت می گیرد ولی یکی از مهم ترین آلیاژهای فلزی در این صنعت، قلمزنی مس می باشد که با استفاده از ظروف مسی انجام می گیرد. پس متفاوت بودن انواع قلمزنی ها تنها در نوع ظروف و جنس فلز به کار رفته است، اما طرز کار هنر و کارهای که روی ظروف انجام می گیرد به یک شکل می باشد، میوه خوری مسی قلمزنی یکی از پرفروش ترین ظروف هنری و دکوراسیون می باشد که همواره به دلیل زیبایی، طرفداران خاص خود را داشته و دارد.

در واقع در هنر قلمزنی روی میوه خوری مسی که اغلب توسط صنایع تولیدات کارخانه لایکو صورت می گیرد، ابتدا ظرفی را برای کار قلم زنی انتخاب می کنند که این ظرف از کیفیت بالایی برخوردار است به عنوان مثل جام مسی هنرمند قلمزنی، نقوش و طرح های زیبایی روی آن می کشد که این طرح ها و نقش های می تواند بسیار متنوع باشد ولی اغلب از طرح های اسلیمی و ایرانی استفاده می شود.

می توان این گونه توضیح داد که هنرمند قلمزن طرح مورد نظر روی ظرف مورد نظر کشیده و شروع به کنده کاری می کند، اما قبل از این کار ظرف را پر از سیمان و یا گچ می کنند که آسیب به ظرف با ضربات چکش وارد نشود، سپس رنگ سیاه و روغن را در منافذ این کنده کاری ها پر می کنند.

پس باید با توجه به این نکات در خرید ظروف مسی لایکو چون میوه خوری قلم زنی مسی لایکو نهایت دقت را انجام دهید، و در مورد صحت انجام تمام این مراحل نهایت آگاهی را داشته باشید تا با خرید یک میوه خوری قلمزنی زیبا و با کیفیت با بهترین جنس به کار رفته در آن، از زیبایی آن لذت ببرید.

امروزه فروش مستقیم بهترین ظروف مسی اصل در بازار به دلیل تقاضا در بازار داخلی و خارجی برای این صنایع دستی ظروف ایرانی که به عنوان کالای دکوری از آن استفاده می شود صورت می گیرد. کارخانه های تولید ست ظروف پذیرایی مسی و با کیفیت با تمام همت خود بهترین ظروف مسی را که می توان از آن ظروف‌، کاسه مینا کاری شده، بشقاب سه تیکه مسی، ظرف میوه خوری پایه دار مسی را نام برد، تولید کنند تا با عرضه آن به بازار داخلی و حتی صادرات آن با بهترین کیفیت به کشورهای خاورمیانه و یا حتی به کشورهای اروپایی کمک شایانی به اقتصاد کشور کنند.

عرضه مستقیم و فروش اینترنتی ست ظروف پذیرایی مسی با حذف واسطه ها و در نتیجه حذف هزینه های اضافی با مناسب ترین قیمت به خریداران گرامی عرضه می گردد. با در نظر گرفتن این نکته فروش مستقیم ظروف مسی رزینی عمده علاوه بر سود عرضه کننده مستقیم، کمک مناسبی از نظر هزینه و صرفه جویی زمان به خریدار می کند.

میوه خوری مسی لایف

میوه خوری مسی لایف به طور ویژه میوه خوری مسی با توجه به طرح و رنگ به صورت های مختلف نام گذاری می شود که این موضوع می تواند بر حسب نام شرکت تولید کننده نیز باشد، میوه خوری مسی لایف نیز یکی از خوش دست ترین و با کیفیت ترین میوه خوری مسی می باشد، به طور کلی باید گفت استفاده از مس در ظروفی مانند ظروف میوه خوری بیشتر قابل استفاده تر است، ظروف مسی به عنوان ظروف مسی دکوری نیز استفاده می شود.

متخصصان تغذیه توصیه اکید دارند که از ظروف مسی به عنوان ظروف پخت و پز استفاده نشود، زیرا دمای بالا باعث ورود عناصر مس به خوراک و غذای مورد نظر که باعث مسمومیت در استفاده طولانی مدت می شود، درست است که این ظروف را قلع اندود می کند که مانع ورود مس به غذا می شود ولی احتمال آسیب به قلع در دمای بالا بیشتر است. پس به شما عزیزان و خریداران محترم توصیه می کنیم از ظروف مسی بیشتر به عنوان دکور و ظروف پذیرایی استفاده شود.

همان طور که می دانید، ظروف پذیرایی در انواع طرح و جنس تولید می شود که ظروف پذیرایی چینی، استیل، آلومینیوم، بلور و… از انواع مختلف آن می باشد. اما یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع ظروف پذیرایی، ظروف پذیرایی مسی می باشد که اغلب به صورت ست یعنی، ظرف میوه خوری، ست فنجان و لیوان، شکلات خوری و بشقاب های میوه خوری عرضه می شود. با توجه به این موضوع در ادامه به نحوه ی تولید ظروف پذیرایی مسی پرداخته می شود.

در تولید ظروف پذیرایی مسی، صنعتگران مسگر، با استفاده از بهترین نوع مس، اقدام به ریختگری آن می کنند. ابتدا شکل ظروف مورد نظر با طرح مشخص توسط استاد ریختگری مس، ریخته و پرداخته می شود. مرحله پرداخت ظروف مسی از جمله مراحل سخت می باشد که نیاز به مهارت زیاد است. مرحله بعد قلع اندود کردن ظروف مسی می باشد. قلع اندود کردن اغلب داخل ظروف انجام می شود که مانع تماس مستقیم مواد غذایی با آلیاژهای مسی می شود.

مرحله آخر جلا دادن ظروف مسی است، که علاوه بر زیبایی کار، باعث مشتری پسند بودن آن نیر می شود.بسته بندی ظروف مسی نیز از جمله قسمت نهایی تولید ظروف پذیرایی مسی، است.

میوه خوری مسی لایت

میوه خوری مسی لایت می تواند در انواع مدل و شکل و شمایل تولید و وارد بازار ظروف مسی می شود اما یکی از مولفه های اصل که در افزایش فروش و به طور کلی افزایش رغبت خریدار چه در بازار فروش داخلی و چه بازار فروش خارجی در میوه خوری مسی شده است، افزایش کیفیت و بهره بردن از بهترین مس در تولید این نوع ظروف است، باید خاطر نشان شده که به کار بردن استاد کار تنمونه و با تجربه نیز سهم موثری در افزایش کیفیت تولیدات ظروف مسی هر کارخانه و کار گاه تولید ظروف مسی دارد، با توجه به این نکات در ادامه به معرفی چند مدل از میوه خوری مسی لایت می پردازیم که جز پرفروش ترین ها هستند:.

  • میوه خوری مسی لایت بدون پایه : این نوع میوه خوری به دلیل شیک و ساده بودن باب میل بسیاری از افراد به خصوص افرادی که به سادگی بیشتر اهمیت زبادی می دهند، است. از این رو میوه خوری ساده بدون پایه جز ظروف پرفروش و در صدر جدول فروش قرار دارد، باید خاطر نشان که ظروف مسی لایت بدون پایه می تواند ساده و به صورت صنایع هنری جون مینا کارش شده و یا قلم زنی شده باشد.
  • میوه خوری مسی لایت پایه دار: بسیاری از شیک پسندان به این نوع میوه خوری علاقه وافری دارند، میوه خوری مسی لایت می تواند در سایزهای مختلف تولید و عرضه شود، این سایزبندی در تغییر ارتفاع پایه و کاسه میوه خوری و به طور کلی ابعاد این ظروف متغیر است،شما خریدار گرامی حتی می توانید با تماس با همکاران ما اقدام به سفارش طرح و ابعاد مورد نظر از ظرف مسی دلخواه خود از انواع برند کنید.

میوه خوری دسته دار پیوتر مسی بلاسم

میوه خوری دسته دار پیوتر مسی بلاسم در ابتدای این مطلب می خواهیم به معرفی ظروف پیوتر بپردازیم که به طور ویژه” پیوتر” چیست و چه کاربردی دارد. پیوتر درواقع یک نوع فلز آلیاژی است که برای تولید انواع ظروف به دلیل مقاومت بالا در مقابل ضربه و خوردگی استفاده گسترده دارد، می توان گفت این نوع فلزی ترکیب از قلع و مس است که درصد ترکیب آن ها می تواند متغیر باشد در بعضی مواقع از هفتاد درصد قلع و سی درصد مس استفاده می شود و برخی صنعت کاران از نود هشت درصد قلع و دو درصد قلع استفاده می کنند، رنگ پیوتر بیشتر به صورت طلایی مایل به مسی است.

میوه خوری دسته دار پیوتر مسی بلاسم طرفداران زیادی دارد، این میوه خوری از آلیاژ پیوتر ساخته شده است که می تواند طرح های زیادی روی آن انجام شود، از جمله سیاه قلم که عمده هنر به کار رفته روی ظروف مسی پیوتر است.

همان طور که می دانید ظروف مسی یکی از صنایع دستی کشور عزیزمان ایران است و کیفیت و زیبایی آن برای صادرات به نوعی باعث بالا رفتن این صنعت و اقتصاد در این زمینه می شود. از این جهت ما همواره در تلاش و تمرکز برای بالا بردن تولیدات خود از نظر کمیت و کیفیت و متنوع بودن آن کرده ایم. این مرکز همواره در تلاش است قیمت ظروف مسی خود را به صورت مقرون به صرفه، و به صورت عمده و خرده در بازار نیاز عرضه نماید و گامی موثر در اقتصاد کشور در زمینه تولید داخلی بردارد.

این مجموعه با تولید و فروش ظروف مسی با کیفیت برای دکور سعی دارد رضایت حداکثری خریداران محترم را جلب نمایند. همان طور که می دانید ظروف مسی یکی از صنایع دستی کشور عزیزمان ایران است و کیفیت و زیبایی آن برای صادرات به نوعی باعث بالا رفتن این صنعت و اقتصاد در این زمینه می شود.

از این جهت ما همواره در تلاش و تمرکز برای بالا بردن تولیدات خود از نظر کمیت و کیفیت و متنوع بودن آن کرده ایم. این مرکز همواره در تلاش است قیمت ظروف مسی فیروزه کوبی شده خود را به صورت مقرون به صرفه، و به صورت عمده و خرده در بازار نیاز عرضه نماید و گامی موثر در اقتصاد کشور در زمینه تولید داخلی بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *