پوشک بچه سایز صفر را در بسته های جایزه دار تحویل بگیرید

پوشک های یکبار مصرف حاوی مواد شیمیایی هستند و پس از استفاده دور انداخته می شوند، از این رو، شرکت ها همچنین در حال تحقیق در مورد استفاده از موادی هستند که استفاده از مواد شیمیایی را به حداقل می رساند و پوشک بچه سایز صفر را برای استفاده نوزادان ایمن می کند و شرکت‌ها همچنین بر روی استفاده از پلیمرهای سوپرجاذب تمرکز می‌کنند تا استفاده از مواد حجیم‌تر را به حداقل برسانند و پوشک‌ها را نازک‌تر و سبک‌تر کنند.

آیا نمی دانید چه اندازه پوشک را برای کودک خود انتخاب کنید؟ برای کمک به شما در گرفتن این تصمیم مهم، پمپرز با هزاران نوزاد و والدین آنها کار کرد و نزدیک به نیم میلیون اندازه گیری پوشک را انجام داد تا محدوده مناسبی از اندازه ها را برای هر خانواده ایجاد کند و ما می‌خواهیم یافتن پوشک مناسب برای کودک در حال رشد شما را آسان‌تر کنیم، و تحقیقات ما به نمودار اندازه و وزن پوشک منجر شد تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند!

پوشک بچه سایز صفر

علاوه بر این، محصولات نازک‌تر به هزینه حمل و نقل پایین‌تر نیز منجر می‌شود، از این رو تولیدکنندگان بر روی توسعه محصولات نازک‌تر تمرکز می‌کنند تا بتوانند در بازار رقابت کنند و علاوه بر این، مشتریان همچنین به دنبال پوشک هایی با هسته بسیار جذب برای اطمینان از خواب بی وقفه هستند.

مصرف‌کنندگان همچنین پوشک‌های شلواری را انتخاب می‌کنند، زیرا استفاده از آن‌ها آسان، راحت است و به مواد چسبنده نیاز ندارد و تامین کنندگان نبافته نیز بر ارائه پارچه های خاص با عملکرد و ویژگی های زیبایی شناختی بهتر تمرکز دارند و منسوجات نبافته بالشتکی و مواد فوق‌العاده نرم توسط تولیدکنندگان برای صفحه‌های رویی و پشتی پوشک ترجیح داده می‌شوند و تولیدکنندگان نیز با انعقاد قراردادی چند ساله برای تامین مواد اولیه مورد استفاده در پوشک، بر بخش عرضه متمرکز شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *