کودکی که با اسباب بازی ماشین فراری توانست راننده رالی شود!

نمادین تظاهر وانمود کردن از طریق شخصیت‌های اسباب‌بازی مانند عروسک‌ها، اسباب بازی ماشین فراری، و اکشن‌ها و اشیاء اسباب‌بازی مانند غذا، ظروف، ماشین‌ها، هواپیماها و ساختمان‌ها به کودکان کمک می‌کند تا یاد بگیرند که از کلمات و داستان‌ها برای تقلید، توصیف و کنار آمدن استفاده کنند.

با اتفاقات و احساسات واقعی زندگی تخیل کلید اینجاست! بازی تخیلی بخش بزرگی از رشد اجتماعی و عاطفی کودک است.

حرکتی ظریف تطبیقی دستکاری کودکان می توانند مهارت های حل مسئله را با “موارد دلخواه سنتی”مانند بلوک ها، شکل ها، پازل ها و قطارها یاد بگیرند.

اسباب بازی

این نوع اسباب بازی ها از مهارت های حرکتی ظریف پشتیبانی می کنند و می توانند زبان و رشد مغز را بهبود بخشند. برخی از این اسباب‌بازی‌ها مهارت‌های ریاضی اولیه را نیز ایجاد می‌کنند.

هنر کیفیت بالا به معنای گران بودن نیست. چیزهایی به سادگی جعبه های مقوایی یا پدهای کاغذی هنوز هم بچه های کوچک را خوشحال می کند.

کتاب‌های رنگ‌آمیزی، مداد رنگی، نشانگرها، خاک رس، برچسب‌ها همگی هدایای عالی می‌سازند، خلاقیت را ایجاد می‌کنند و به بهبود مهارت‌های حرکتی ظریف کمک می‌کنند.

زبان مفاهیم بسیاری از اسباب‌بازی‌های سنتی اکنون در نسخه‌های الکترونیکی موجود هستند، در حالی که اسباب‌بازی‌های جدید اغلب برای جایگزینی برای تعامل انسانی ساخته می‌شوند.

به عنوان مثال، یک خرس اسباب‌بازی که داستانی را با صدای بلند می‌خواند یا یک بازی رومیزی که اکنون به‌عنوان یک برنامه با بازیکنان مجازی در دسترس است.

اما تعاملات انسانی واقعی برای رشد و تکامل کودک ضروری است. اسباب بازی های دیجیتال هرگز نباید جای بازی واقعی و رو در رو را بگیرند.

بازی‌های کارتی سنتی و بازی‌های رومیزی نه نسخه‌های بازی ویدیویی یا برنامه‌ها و حتی نامه‌ها و کتاب‌های اسباب‌بازی فرصت‌هایی را برای شما و فرزندتان ایجاد می‌کنند تا با هم تعامل داشته باشید و از آن لذت ببرید.

حرکتی درشت فیزیکی اسباب بازی هایی که شامل فعالیت بدنی می شوند مانند بازی با توپ، اسباب بازی های هل دادن و کشیدن، اسباب بازی های سواری و سه چرخه به رشد فیزیکی کمک می کنند و می توانند خود تنظیمی و تعامل با همتایان را به دلیل مذاکرات پیرامون قوانینی که معمولاً انجام می دهند، بهبود بخشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *