کیک یک باشگاه هنری تزئینی

این مطالعه به بررسی تأثیر راهبردهای یادگیری در یک سازمان دانش آموزی بر خلاقیت هنر  طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه می پردازد. شرکت کنندگان 27 دانشجوی یک باشگاه هنری تزئین کیک از یک دانشگاه مرکزی در تایوان بودند.

طرح شبه آزمایشی پیش آزمون- پس آزمون با 90 ساعت تدریس تجربی در مدت 16 هفته اتخاذ شد. نتایج که شامل استفاده از پرسشنامه، مشاهده کلاس درس و مصاحبه های عمیق بود، نشان می دهد که از نظر خلاقیت، گروه شرکت کننده در یادگیری کلاس درس معکوس به طور قابل توجهی از گروه با استفاده از راهبردهای یادگیری سنتی بهتر عمل کردند. علاوه بر این، یادگیری کلاس درس معکوس انگیزه و رضایت یادگیرنده را ارتقا داد.

مقدمه
کیک های تزئین شده نقش برجسته ای در رویدادهایی مانند تولد، سالگرد ازدواج و روز مادر دارند. از آنجا که برخی از مصرف کنندگان خواستار تزیین قهوه برای لاغری شکم و پهلو متنوع هستند و در پاسخ به یک محیط رقابتی فزاینده، دکوراتورهای شومیز یقه کراواتی باید تکنیک های پیچیده تری را برای رفع نیازهای مصرف کننده توسعه دهند.

پیش از این، کارکنان در معرض فرهنگ‌های سخت محیط کار قرار می‌گرفتند و در یک سیستم راهنمایی به آنها آموزش داده می‌شد که کاملاً از تکنیک‌ها و دستور العمل‌های سنتی پیروی کنند. بنابراین، ایده برای ایجاد محصولات جدید به طور قابل توجهی محدود بود.

بنابراین، آموزش دکورهای اندازه لباس بافتنی نوزاد برای هنرمندان خلاق با دید، تخیل و خلاقیت ضروری است (روهلمن، 2001). به ویژه در مطالعه خلاقیت، خلاقیت نه تنها به عنوان یک شیوه تفکر و عمل، بلکه به عنوان نشانه ای از قابلیت نوآوری تلقی می شود. برخی از محققان بر این باورند که خلاقیت را می توان از طریق آموزش یا آموزش پرورش داد.

  • منابع:
    1. The Impact of a Flipped Classroom on the Creativity of Students in a Cake Decorating Art Club
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *